La imaginació

"És quan dormo que hi veig clar"













J.V.Foix















divendres, 28 de setembre del 2012

Què llegeixes? Novel·la negra (I)

Després d'atrevir-me amb una obra tan genial com la del "Jo confesso" d'en Cabré, m'he decit aquest mes de setembre per llegir alguna novel·la més fàcil, més ràpida... Així que m'he endinsat en les pàgines d'"El número de la traición" de Karin Slaughter. Aquest llibre el vaig guanyar en un concurs fet pel portal L'illa dels llibres. Preguntaven sobre "De què teniu por? Què us fa més por o pànic?". Vaig contestar i em van regalar el llibre de Karin Slaughter signat per ella.

És una novel·la de gènere criminal, amena i molt ràpida de llegir.

Em fa gràcia el que han posat sobre l'autora a la solapa del llibre: "Karin Slaughter es autora de varias series superventas de novelas criminales situadas todas ellas en el Sur de los Estados Unidos. Como buena residente de Atlanta que es, divide su tiempo entre la cocina y la sala de estar". La gent que viu a Atlanta passa el seu temps entre la cuina i la sala d'estar???????????
En fi, si us agrada el gènere la història d'aquesta novel·la està molt bé. Se'm van posar els pèls de punta!
Si voleu saber més sobre la Karin Slaughter us deixo la seva web www.karinslaughter.com
Si us interessa més sobre el gènere: www.leonovelanegra.com