La imaginació

"És quan dormo que hi veig clar"













J.V.Foix















dimarts, 17 de juliol del 2012

A l'estiu, tota cuca viu

El refrany popular "a l'estiu, tota cuca viu" em serveix per encetar les primeres entrades al bloc. No sé si el refrany és cert o no i tampoc entraré en disertacions sobre l'estiu i les cuques. El que sí vull mencionar és que aquest estiu està anant molt diferent de com l'havia plantejat a l'inici. La maleïda crisi econòmica m'ha dut a canviar els projectes. D'entrada he acceptat una feina que temps enrera no l'hagués acceptat. La nova feina m'ha fet canviar conceptes que tenia molt encorsetats com és la mort.

Estic contenta evidentment perquè tinc feina -no sé fins quan, però en tinc ara- i em permet continuar amb una gran passió: la lectura, i en menys mesura l'escriptura, però tot i així la practico amb la meva llibreta i el meu llapis sempre que puc.
L'estiu també m'ha portat espai per a la reflexió i la sol·litud. Quan treballo a Torroella de Montgrí, m'agrada sortir a fora l'edifici i contemplar el Montgrí, tot pelat, imponent...